Miejsce pracy: woj. małopolskie, Kraków Nowa Huta.
Do zadań należeć będzie:
- naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i składek ZUS
- przygotowywanie list płac oraz zestawień i raportów z zakresu administracji płac
- ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich itp.
- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy
- sporządzanie deklaracji i zaświadczeń dla pracowników
- sporządzanie deklaracji PFRON
- prowadzenie spraw związanych z ZUS
- księgowanie wynagrodzeń i składek ZUS
- sporządzanie sprawozdań do GUS
- pomoc w prowadzeniu pełnej księgowości firmy
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenie minimum średnie
- minimum 3-letnie ? doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac (samodzielne naliczanie wynagrodzeń i rozliczeń z ZUS oraz kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej)
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
- atutem będzie znajomość programu ?Kadry i Płace?
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem Kadrowa.
Prosimy o zamieszczenie na CV klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji.